פרו כארד

יש לך טלפון נייד? כך תביא איתו לקוחות

מאת | מאמרים | No Comments

לא משנה אם יש לך נייד של סמסונג, אפל או כל חברה אחרת – אם הוא יודע להתחבר לאינטרנט הרי שיש לך ביד כלי חזק להבאת לקוחות ולהגדלת כמות המכירות. יחד עם זאת, כדי לעשות בו שימוש נכון ואפקטיבי צריך להכיר את האפשרויות, לבחור את אלו שמתאימות לך ולפעול בצורה מושכלת. בוא ללמוד מהמומחים של פרו קארד! המשך קריאה

פרו קארד

למה שווה להשקיע בשיווק ברשת ובמובייל

מאת | מאמרים | No Comments

פונים ללקוחות "כאן ועכשיו"

יש לא מעט אפשרויות לקדם מוצרים ושירותים ברשת תוך התאמה מדויקת לתקציב ומתן מענה מהיר בהתאם לרוח הזמן, לפעולות של מתחרים ולתמורות בשוק. במילים אחרות, את הקמפיין ניתן לשנות ולהתאים באופן דינאמי וגמיש מאוד, לרבות הודעה על מבצעים, הנחות והטבות, שינוי במוצרים מובילים וכדומה. המשך קריאה

כרטיס ביקור דיגיטלי עדיף

מה הקשר בין כרטיס ביקור דיגיטלי וגוגל?

מאת | מאמרים | No Comments

כידוע, מנוע החיפוש של גוגל הוא הגדול בעולם וכך גם בישראל כאשר כמעט כל הגולשים מסתפקים בתוצאות שמופיעות בעמוד בראשון. מכאן ברורה מטרתו של כל אתר להגיע למיקום גבוה ככל האפשר, אך מה שלא ברור הוא כיצד תורם לכך כרטיס הביקור החכם של פרו כארד. התשובות לפניכם. המשך קריאה

בשורה למובייל

הבשורה החדשה של המובייל

מאת | מאמרים | No Comments

גם אתם בוודאי מסתובבים עם המובייל בכיס, בתיק או ברכב ושולפים אותו בכל פעם למטרה חדשה. בדיוק כמוכם נוהגים עוד מיליוני ישראלים שנעזרים במובייל בשביל לגלוש ברשת, לחפש מוצרים ובתי עסק, וכמובן להתקשר ולשלוח הודעות. אז בואו נראה איך נוכחות חכמה במובייל עוזרת לכם להגיע אליהם, ולהיפך: המשך קריאה

כרטיס ביקור דיגיטלי - פרוקארד

פרו קארד – דרך חכמה ופשוטה לבלוט ברשת ובסלולר

מאת | מאמרים | No Comments

בתור בעלי עסק או מקצוע אתם בוודאי יודעים שהגדלת כמות הלקוחות והגברת המכירות עוברת כיום דרך האיטרנט והסלולרי. יחד עם זאת, סביר להניח שאינכם מכירים את הכלים המשתלמים והיעילים ביותר להשגת היעדים. לכן חשוב שתקראו את השורות הבאות ותפנימו שישנן דרכים קלות, זולות ופשוטות ליצירת נוכחות אינטליגנטית ובולטת במדיות המובילות. המשך קריאה

בעל המקצוע מגיע ללקוח: כך עושים את זה נכון!

מאת | מאמרים | No Comments

הרשת מציעה דרכים רבות לקידום הקשרים בין בעלי מקצוע ולקוחותיהם, החל באינדקסים ובלוגים, ועד לפורומים וכתבות איכות בעיתונות. אחת הדוגמאות היפות ביותר נמצאת בפורטל הרפואי "שאל את הרופא" ששם לו למטרה לקדם את הקשר שבין הרופאים לציבור הכללי בישראל. המשך קריאה

הכלים לשיווק באינטרנט

הכלים החשובים ביותר לשיווק ופרסום ברשת

מאת | מאמרים | No Comments

רשת האינטרנט מציעה מגוון עשיר של אפשרויות פרסום ושיווק המצטיינות בחשיפה גבוהה, ביחסי המרה גבוהים, בעלויות נמוכות ובבקרה תקציבית. אם אין לכם רקע בתחום הינכם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה, בה נסקור מספר פלטפורמות מרכזיות לשיווק אינטרנטי. המשך קריאה

הכוח של האינטרנט

הכוחות הגדולים של שיווק באינטרנט

מאת | מאמרים | No Comments

קשה להאמין שרשת האינטרנט נכנסה לחיינו רק לפני שנים ספורות שכן היא הפכה לכלי בסיסי כמעט בכל תחום. דוגמא נאה לכך מהווה עולם השיווק והפרסום אשר בו הפכה הרשת לפלטפורמה מובילה בזכות מספר יתרונות ייחודיים שאין במדיות האחרות. רוצים לדעת מהם הכוחות העיקריים של השיווק האינטרנטי? בואו לקרוא. המשך קריאה

מה כרטיס ביקור חכם נותן לעסק

מה כרטיס ביקור חכם נותן לעסק

מאת | מאמרים | No Comments

חברת פרו כארד גאה לספק ללקוחותיה את המילה האחרונה בתחום כרטיסי הביקור החכמים, לצד יתרונות ושירותים ייחודיים שלא מקבלים באף מקום אחר. בעלי עסק רבים כבר מכירים את היתרונות החשובים של כרטיס ביקור דיגיטלי, ובשורות הבאות נסקור חלק מהם. המשך קריאה